DUK

Prekių užsakymas

Ar turite fizinę parduotuvę?

Fizinės parduotuvės neturime. Tačiau galite atvykti į mūsų gamybos vietą adresu Pramonės pr.4E, Plungė, ir išsirinkti audinį bei spalvą bei užsakyti Jums raikalingą prekę.

Užsakymus taip pat galima pateikti internetu arba paskambinus telefonu +370 610 80200.

 

Ar užsakymą galima pateikti telefonu?

Taip, susisiekite su mumis telefonu +370 610 80200, mūsų darbo laikas I – V, 08:00 – 16:30 (pietų pertrauka 12:00 – 13:00).

 

 Kodėl negavau patvirtinimo apie savo užsakymą?

Jei negavote užsakymo patvirtinimo, galbūt neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą. Taip pat, el.laiškas galėjo “nukeliauti” į reklamos arba SPAM skiltį. Patikrinkite šiuos aplankus savo pašto dėžutėje. Jei nepavyksta rasti užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu: audiniai@linenfabric.lt arba telefonu : +370 610 80200.

 

 Ar galiu pakeisti jau pateiktą užsakymą?

Taip, norint pridėti prekes ar pakeisti prekės, dydį ar pristatymo adresą susisiekite su mumis el. paštu audiniai@linenfabric.lt arba telefonu +370 610 80200 galėsime tai padaryti kol Jūsų užsakymas nėra išsiųstas.

 

Ar galiu pasimatuoti prekes? Ar galima grąžinti prekes?

Jūs užsakote iš el.parduotuvės, todėl, deja, pasimatuoti prekių nėra galimybės. Išmatavimų lentelės rasite prie kiekvienos prekės, tai padės Jums išsirinkti tinkamą dydį. Jei gaminys visgi netinka, jį galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo.

Dėmesio! Jeigu Lininiai gaminiai buvo pasiūti taikant Jūsų išmatavimus ir pageidavimus, prekių grąžinti nebegalima.

 

Ar galiu užsakymą atšaukti?

Taip, kol Jūsų užsakymas nėra išsiųstas, užsakymą galima atšaukti. Norint atšaukti visą užsakymą ar bent vieną prekę iš užsakymo turite susisiekti su mumis el. paštu audiniai@linenfabric.lt arba telefonu +370 610 80200.

 

Ar galiu užsakymą apmokėti pristatymo / atsiėmimo metu?

Užsakymą galima apmokėti grynais, atsiimant prekes tiesiai iš mūsų įmonės. Perkant internetu, mokėjimas turi būti atliktas į mūsų banko sąskaitą.

 

 

Prekių grąžinimas

 

Kaip galima grąžinti prekes

Prekes grąžinti per OMNIVA paštomatą. SVARBU! Prekės pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Išskyrus, atvejus jei grąžinama prekė yra dėl broko ar kitos priežasties, įvykusios dėl gamintojo ar paslaugos teikėjo kaltės.

 

Per kiek laiko galiu grąžinti prekes?

Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.Gaminiai, pasiūti pagal individualų užsakymą, pakeičiant išmatavimus, dydžius ir modelius, negali būti grąžinami.

 

Ar galima prekes pakeisti?

Taip, jeigu užsakyta prekė netiko, galima pakeisti dydį, spalvą ar pasikeisti į kitą prekę. Keitimo atveju susisiekite su mumis el. paštu audiniai@linenfabric.lt arba telefonu +370 610 80200, kad galėtume Jums rezervuoti keičiamą prekę. 

 

Kaip supakuoti grąžinąmą prekę?

Prekė grąžinta nepraėjus 14 dienų grąžinimo / keitimo terminui.

Prekė nedėvėta ar kitaip nepažeista ir nepraradusi savo prekinės išvaizdos.

Prekė privalo būti tvarkingai supakuota pakuotėje kurioje buvo įpakuota, t.y. kiekiena atskira prekė savo skaidrioje pakuotėje.

SVARBU! Prekės priimamos grąžinimui tik su originalia pakuote/ dėžute. Jei prekė yra grąžinama dėvėta ar ištepta, ne originalioje pakuotėje/ dėžutėje, be jai priklausančių etikečių/ priedų, grąžinama praėjus 14 dienų terminui ar buvo kitaip pažeista, prekė yra nebetinkama grąžinti/keisti.

 

Per kiek laiko grąžinate pinigus?

Pinigus grąžiname per 7 darbo dienas, po to kai prekė yra gauta. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu užsakymą apmokėjote atsiėmimo metu, susisiekite su mumis el. paštu audiniai@linenfabric.lt arba telefonu +370 610 80200

 

 

Pristatymas

Per kiek laiko pristatysite užsakymą?

Pristatymo terminas priklauso nuo prekės, kurią užsisakote. Vidutiniškai pristatymas trunka 5 – 9 darbo dienas.  Prekes, kurias turime sandėlyje pristatome dar greičiau. Pristatymas trunka iki 3 darbo dienų. 

 

Kokį pristatymo būdą galiu pasirinkti?

Rinktis galite iš kelių būdų

  1. Atsiėmimas mūsų įmonėje adresu Pramonės pr.4E, Plungė:
  2. Omniva pristatymas kurjeriu. Siuntą kurjeris pristatys Jūsų nurodytu adresu.
  3. Omniva paštomatai. Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą paštomatą, o SMS žinute Jūs gausite durelių atidarymo kodą.

 

Ar galiu užsakymą atsiimti Jūsų įmonėje?

Taip, iš anksto susitarus, užsakymą atsiimti galite, atvykę į mūsų įmonę adresu Pramonės pr.4E, Plungė. SVARBU! Užsakymas turi būti pateiktas iš anksto ir suderintas atsiėmimo laikas tel.. +370 610 80200.

 

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Taip, užsakymus siunčiame ir į užsienį. Pateikiant užsakymą turite pasirinkti šalį bei nurodyti tikslų adresą, kur norėsite gauti siuntą. Priklausomai nuo pristatymo vietos siuntimo kaina bus derinama.